نوشته شده توسط : شهریار خلخالی

 

  • جنس بدنه: برزنت
  • قابلیت افزایش فضا: ندارد
  • نحوه بسته شدن: زیپ
  • قفل: دارای زیپ با قابلیت الصاق قفل
  • مقاومت در برابر ضربه: دارد
  • تعداد چرخ: 4 عدد
  • محل نگهداری لپ‌تاپ: ندارد
  • نوع ساختار: انعطاف‌پذیر
  • ابعاد خارجی                    69x40x30 سانتی‌متر
  • وزن                                4 کیلوگرم
  • جنس بدنه                       برزنت
  • نحوه بسته شدن               زیپ
  • مقاومت در برابر ضربه         دارد
  • تعداد دسته                      2 عدد
  • تعداد چرخ                        4 عدد
  • نوع ساختار                     انعطاف‌پذیر
  • ابعاد خارجی سایز بزرگ     69x40x30 سانتی‌متر
  • ابعاد خارجی سایز کوچک   58x35x26 سانتی‌متر

 

خرید چمدان مجموعه 2 عددی چمدان مدل 1199

 


:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهریار خلخالی

طراحی سایت املاک هیرکانا

در حال حاضر هر کسب و کاری برای توسعه به فعالیت و حضور در اینترنت نیازمند است و در این میان مشاورین مسکن یا همان املاکی ها نیز از این رویه پیروی می کنند، نیز جستجو و تقاضا در رابطه با خرید یا فروش و اجاره مسکن نیز در سالیان گذشته در فضای اینترنت و سایت ها افزایش زیادی داشته است و طراحی سایت املاک برای پیشرفت ضروری به نظر می رسد. همه ما بسیاری از نیازهای خود را در اینترنت جستجو می کنیم و فعالیت و اهمیت حضور در دنیای اینترنت روز به روز رو به افزایش است. حضور در اینترنت باعث شده که دامنه فعالیت به شکل وسیعی گسترش پیدا کند، به نوعی که برخی از مشاورین املاک از محل کسب و کار خود پا فراتر گذاشته و در استان و کشور فعالیت می کنند. کاربران می توانند در هر جایی مسکن مد نظر خود را دیده و موقعیت دقیق و تصاویر آن را مشاهده کنند و در صورت نیاز اقدام به خرید یا فروش و اجاره کنند.

بهترین راه برای خرید و فروش ملک از طریق طراحی سایت املاک است. طراحی سایت فرصت خوبی را در اختیار صاحبان مشاغل قرار داده است تا با توجه به نوع فعالیت خود خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهند. از این رو املاک و بنگاه های خرید و فروش خانه برای طراحی سایت املاک اقدام کردند .  

اهمیت طراحی سایت املاک هیرکانا

طراحی سایت املاک هم به نفع مشتریان است و هم مشاوران املاک.زیرا آنان که باید زمان زیادی را برای بازدیداز منازل مختلف در مکان ها و با مسافت ها ی متفاوت میگذاشتند را دیگر نمیگذارند و  میتوانند در منزل و با مشورت گرفتناز افراد دیگر و همچنین موجود بودن قابلیت مقایسه منازل باهم انتخاب را بسیار راحتر کرده و هزینه های جاریرا بسیار کمتر میکند.مشاوران املاک نیز اکثر وقت خود را میتوانند برای جذب صاحبین ملک گذاشته تا منزل خود را با استفاده از مشاور املاک شما به دید عموم برسانند.همچنین با این امکان وجه تمایزی که بین شماو رقبایتان به وجود می آید،کسبتان را خاص تر و کارآمد تر کرده و مخاطبین بیشتری را به سمت مشاور املاک شما میکشاند.

همیشه روال پیدا کردن خانه مناسب جهت اجاره و یا خرید، یکی از پرزحمت ترین کارهای ممکن میباشد. برای اینکار مجبوریم که به بنگاه های املاک متفاوت مراجعه کنیم و پس از بررسی پرونده های گوناگون برای بازدید از ملک، به آنجا برویم. طی فرایند این کار زمان و هزینه بسیاری از ما صرف خواهد شد. همینطور نهایتا هرکدام از ما توانایی چه تعداد مراجعه و بازدید را دارد؟ با گسترش اینترنت و خدمات آنلاین، بستر بسیار مناسبی برای ساده سازی و تسریع در کارها ایجاد شده است. طراحی وب سایت املاک نیز یکی از همین موارد میباشد. با اینکار بنگاه های املاکی که اقدام به طراحی وبسایت حرفه ای خود کرده اند، برای مشتریان خود شرایطی را فراهم کرده اند که براحتی در میان تعداد بسیاری از فایلهای مربوط به املاک جستجو کرده و مورد مناسب خود را انتخاب نمایند. سپس به بنگاه جهت عقد قرارداد مراجعه نمایند داشتن سایت املاک، تبلیغی فراتر از مرز های جغرافیایی می باشد و این به این معنی است مشتریان زیادی به سمت سایت املاک شما هدایت میشوند.شرکت سه سوت وب با داشتن سال ها تجربه موفق شده است پروژه های حساس و مهم طراحی سایت خرید و فروش ملک با امکانات ویژه را با موفقیت به پایان برساند.تیم کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان برای داشتن طراحی سایت خرید و فروش ملک می باشد.

چرا نیاز به ساخت سایت مشاور املاک هیرکانا دارید؟

امروزه وقتی مهلت اتمام اجاره خانه افراد نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود استرس یافتن خانه‌ای مناسب وجود کلیه افراد خانواده را در بر می‌گیرد. حتما شما هم تجربه اجاره نشینی را داشته و یا از مشکلات آن آگاه هستید، یا حتی اگر قصد خرید یک ملک را هم داشته باشید باز هم با چنین مشکلاتی مواجه هستید که چگونه یک ملک مناسب را پیدا کنید. شخصی که قصد اجاره ملک یا فروش ملک خود را دارد همیشه یک قدم از خریدار جلوتر است، چرا که وی به دنبال فروش ملک خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. بنابراین استفاده از اینترنت به عنوان یک ابزار در دسترس که بتوان آگهی فروش ملک را در آن درج کرد بهترین گزینه است.
اگر شغل شما مشاور املاک است و دارای یک دفتر مشاور املاک هستید، به راحتی می‌توانید با ساخت یک وبسایت و توسعه آن، کسب و کار خود را در سطح شهری که دارید به قدری گسترش دهید که روزانه افراد بسیار زیادی به شما مراجعه کنند.
استفاده از یک سایت خرید ملک می‌تواند نتیجه بهتری در مقایسه با روش سنتی و مراجعه به چندین آژانس املاک باشد.

 

وب سایت مشاور املاک هیرکانا وب سایت بنگاه املاک هیرکانا چه امکاناتی دارد؟

امکانات سایت ساز هیرکانا

مشاهده موقعیت جغرافیایی ملک مورد نظر
محدود کردن جستجو به موارد دلخواه مانند تعداد اتاق و زیر بنای ملک و غیره
قسمت اخبار و اطلاعیه ها در مورد بازار مسکن
وجود قابلیت ثبت مسکن دلخواه به وسیله اشخاص مختلف
قابلیت بارگزاری تصاویر و ویدئو از ملک در کنار توضیحات
امکان پنل ارسال پیامک به تعداد دلخواه برای بانک شماره ها
امکان پرداخت اجرت و بیعانه برای نگه داشتن مسکن برای متقاضی
مشاهده موقعیت اماکن و دسترسی ها در اطراف ملک بر روی نقشه
امکان جستجوی املاک بر اساس کاربری برای فروش، رهن، اجاره یا هر چیز دیگری
امکان جستجوی املاک بر اساس کاربری برای فروش، رهن، اجاره یا هر چیز دیگری
 امکان جستجوی پیشرفته ملک بر اساس قیمت، متراژ و نوع کاربری ملک
 امکان عضویت کاربران جهت درج آگهی
  امکان افزودن ملک به علاقه مندی و مقایسه
نمایش خاص به صورت اسلایدر املاک اکازیون
امکان اتصال به درگاه های بانکی و پرداخت ها ی آنلاین ؛
امکان گروه بندی املاک با عناوین رهن،اجاره و فروش و تمامی امکاناتی که شما مد نظر دارید.

 طراحی اصولی سایت املاک هیرکانا

اگر برای اجاره ملک و یا مستغلات به آژانس های مسکن مراجعه کنید با فایل ها و پیشنهادات متعددی رو به رو می شوید و همین باعث می شود خریدار و فروشنده بهترین معامله را انجام دهند. بنابراین باید بتوانید به بهترین شکل برای هر خریدار گزینه های فروش را نمایش دهید در این مرحله طراحی سایت املاک کمک زیادی به آژانس های مسکن کرده است. اما اگر بخواهید با استفاده از قالب های آماده وب سایتی مانند سایر سایت ها ایجاد کنید می بایست روی توانایی های بازاریابی خود تمرکز کنید.

چرا که اولین چیزی که کاربر با آن مواجه می شود وب سایت شماست و سپس سایر بخش ها مراجعه می کند و این به مانند فردی است که ظاهر مناسبی ندارد و طبعا تمایل افراد برای برقراری ارتباط با آن شخص کمتر خواهد بود. در حقیقت طراحی سایت املاک می تواند در چند ثانیه اول که کاربر از سایت بازدید می کنند باعث رونق کسب و کار و تجارت شود و یا این نتیجه عکس داشته باشد.

طراحی سایت املاک به منظور بستری برای خریدو فروش املاک و ملک طرح ریزی می شود. خرید ملک در حیطه جغرافیایی وسیع تر نیازمند فضایی برای درج اطلاعات املاک می باشد. طراحی سایت املاک با درج اطلاعات در خصوص املاک می تواند خریداران و فروشندگان را در حیطه جغرافیایی وسیع تر به هم متصل نمایند.طراحی سایت املاک در جهت کسب سودآوری هر چه بیشتر املاک و بنگاه دارن می باشد.

نمایش نمای املاک در طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک می تواند نمای سه بعدی و یا نماهای مختلف از املاک مورد فروش را فراهم نماید. نمای داخلی وخارجی از املاک می تواند موجب جلب توجه کاربر شود. نمایش نماهای مختلف از املاک موجب تصمیم گیری درست خریداران ملک می شود. درج بخشی در طراحی سایت املاک برای ورود اطلاعات املاک با شرایط خاص و ویژه موجب رضایت هر دو طرفین معامله یعنی فروشنده و خریدار می شود. نقشه جغرافیایی از ملک و محیط های اطراف موجب شناسایی و درک بهتر فضای بیرونی ملک توسط خریدار می شود. طراحی سایت املاک در جهت ارائه خدمات بهتر و کاراتر به فروشندگان ملک و خریداران می باشد. درج قیمت ملک، متراژ، تصاویری از ملک تمامی به آسانی در طراحی سایت املاک امکان پذیر می باشد. کارایی خاصی که طراحی سایت املاک ایجاد می نماید شکستن محدودیت جغرافیایی می باشد که امکان دسترسی به اطلاعات املاک فروشی را برای تمامی کاربران با شکست محدودی ها فراهم می آورد.

طراحی سایت املاک ریسپانسیو داشته باشید

برای اینکه طراحی سایت توسط همه ی کاربران به راحتی قابل مشاهده باشد باید طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا داشته باشید ، به عبارتی دیگر طراحی وب سایت ریسپانسیو یعنی وب سایت شما در تمامی صفحه نمایش های بزرگ و کوچک مثل موبایل و تبلت و ... به راحتی قابل رویت باشد. از آنجایی که امروزه بیشتر افراد دسترسی کامل به موبایل و تبلت دارند کمتر کسی به کامپیوتر با جستجو در صفحات وب می پردازد. پس بهتر است وب سایت خود را متناسب با نیاز و خواسته همه ی کاربران پیاده سازی نمایید تا هر کابر و بازدید کننده با هر صفحه نمایشی که در اختیار دارد به راحتی بتواند به وب سایت شما دسترسی داشته باشد
طراحی وب سایت های املاک که طراحی آنها حس بودن در خانه خود را به شما می دهند
سایتهای فروش املاک بایستی بگونه ای طراحی شوند که حس اطمینان را در مخاطب القا کنند بدلیل آنکه خرید خانه یکی از مهمترین تصمیماتی است که افراد بایستی بگیرند. مشتریان نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که آژانسهای املاک آنطور که خود مشتری نسبت به سرمایه گذاری خود اهمیت میدهد، آنان نیز ارزش قایل شوند. این فضای اعتمادی بایستی در وبسایت ها نیز پیاده سازی شود. اهداف یک طراحی سایت املاک بسته به نوع شرکت ها متفاوت است و وبسایتهای فروش ملک استراتژی های متفاوتی را اتخاذ میکنند:

قیمت طراحی سایت املاک هیرکانا

برخلاف تصور خیلی‌ها، طراحی سایت فقط بالا آوردن و راه‌اندازی یک سری صفحات اینترنتی نیست. تصور کنید قرار است کسب و کارتان را به صورت کامل در فضای اینترنت به همگان نشان دهید. برای رسیدن به این هدف موارد زیادی چون طراحی زیبا و حرفه‌ای سایت، سرعت خوب و بالا، تجربه کاربری، طراحی استاندارد، کدنویسی اصولی و بسیاری از موارد دیگر باید اصولی و دقیق در نظر گرفته شده و پیاده‌سازی شود. به همین دلیل است که با انواع تعرفه سایت مواجه می‌شوید. یک کسب و کار فیزیکی را در نظر بگیرید. مجموعه‌ای از موارد مهم نظیر محل کار اصولی و حرفه‌ای، ارائه بهترین خدمات و محصولات، داشتن تیمی از متخصصان و افراد زبده، ارزش‌های پیشنهادی مختلف برای مخاطبان و ارائه بهترین تجربه برای خریداران باعث می‌شود اعتبار شما بیش از پیش نزد مشتریان افزایش پیدا کند.
عوامل مختلفی می تواند روی قیمت طراحی سایت املاک تاثیر بگدارد . سایت های املاک می توانند انوع مختلفی دارد که با توجه به آن قیمت آن مشخص می شود . در نتیجه تخمین زمان و هزینه طراحی سایت املاک با توجه به نوع آن که برای سایت در نظر می گیرند متفاوت است. برای مثال یکی از قابلیت های تاثیر گذار در سایت های مشاور املاک نوع CMS استفاده شده می باشد. تعرفه طراحی سایت املاک با استفاده از CMS های آماده و متن باز با توجه به امکانات منحصر به فردی که دارد به نسبت سایت های اختصاصی بسیار پایین می باشد.

 برخی از مزایای طراحی سایت املاک عبارتند از:

•    باعث جلوگیری از انجام هزینه های گزاف تبلیغاتی و انجام تبلیغات سنتی بی اثر می شود
•    باعث برند سازی با استفاده از سئو سایت املاک و پیشی گرفتن از رقبا از طریق اینترنت می شود
•    امکان نمایش مکان ها روی نقشه گوگل به صورت آنلاین به مشتریان و کاربران سایت شما در طراحی سایت مشاور املاک وجود دارد
•    امکان جستجو آسان و سهولت در دسترسی سریع به اطلاعات ملک مورد نظر در طراحی سایت مشاور املاک وجود دارد
•    امکان ارائه اطلاعات فروش و یا رهن و اجاره ملک مورد نظربه طور کامل در طراحی سایت مشاور املاک وجود دارد
•    امکان قرار دادن بخش اخبار و مقالات مرتبط با مشاور املاک و خرید و فروش آن ها در طراحی سایت مشاور املاک وجود دارد
•    امکان ارائه خدمات مختلف دیگر به راحت ترین روش و بدون صرف هزینه های اضافی در طراحی سایت مشاور املاک به راحتی امکان پذیر می باشد
 خدمات شرکت طراحی سایت نونگار پردازش برای طراحی سایت املاک عبارتند از:
• رویکرد شخصی
حتما از طراحی سایت خود انتظار دارید که کسب و کار شما را توسعه دهد بنابراین باید وب سایتی مطابق با اهداف خود طراحی کنید تا با ناوبری مناسب کاربران سهولت استفاده از خدمات و هدایت بازدید کننده به قسمت های گوناگون طراحی سایت املاک وجود داشته باشد.
• طراحی سفارشی
طراحی سایت املاک گوناگون کاملا طراحی متفاوتی دارند و هیچکدام عملکرد و خدمات یکسانی ندارند اما با این حال اغلب وب سایت ها در نگاه اول مشابه به نظر میرسند اما در شرکت نونگار پردازش طراحی سایت های سفارشی مطابق با خواسته و نیاز کارفرما به طور منحصر به فرد و اختصاصی طراحی می شود.
• بهینه سازی شده برای گوگل
یکی از راه های حفظ بقا طراحی سایت در لیست نتایج برتر گوگل این است که گوگل ساخت سایت شما را دوست داشته باشد و گوگل وب سایت هایی را دوست دارد که نزد کاربران محبوبیت داشته باشند. بنابراین با طراحی سایت املاک کاربر پسند و رعایت الگوریتم های گوگل در ساختار سایت می توانید رتبه های برتر گوگل را از آن خود کنید.
• پشتیبانی قوی
ما بر این باوریم که طراحی سایت پس از پایان پروژه به اتمام نمی رسد و باید با پشتیبانی قوی و دائمی همواره از سایت نگهداری کرد. از آنجا که طراحی سایت املاک مانند شعبه ای از تجرات شماست می بایست مورد توجه قرار گیرد و به طور منظم به روزرسانی شود تا انعکاس خوبی از کسب و کارتا ن به مشتریان مجازی نمایش دهد.  
مزیت انتخاب ما در طراحی سایت املاک
مدیریت کردن وب سایت برای افرادی که آشنایی زیادی در زمینه رایانه و کار با نرم افزار و ابزارهای مربوطه را ندارند کمی پیچیده به نظر می رسد. بنابراین تیم برنامه نویسی وب سایت املاک، به این فکر افتاد تا یک کنترل پنل مدیریت وب سایت املاک طراحی نماید که کار با آن بسیار راحت و کاربر پسند باشد و شخصی که به عنوان مدیر سایت املاک قصد ایجاد تغییرات در سایت خود کرد هیچگونه مشکل و ابهامی برای او باقی نمانده و با انجام چند کلیک ساده بتواند سایت املاک خود را مدیریت کند. مزیت آسان بودن کار با پنل مدیریت سایت املاک این است که مدیر سایت، سریعتر می تواند سایت املاک خود را توسعه داده و دائماً آنرا بروز رسانی نماید. در ضمن آموزش های لازم را در یک جلسه به طور کامل همراه با فیلم آموزشی ارائه میدهیم و 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز هستیم
مراحل ساخت سایت املاک در ویستا
مشخص کردن هدف
طراحی عناصر اولیه گرافیکی
تولید محتوا برای سایت
پشتیبانی سایت
شرکت ویستا چه خدماتی در زمینه طراحی وب سایت املاک ارائه می دهد؟
مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله
رعایت کلیه استانداردهای گوگل و سئو سایت
ارائه مالکیت دامنه و پنل به نام خریدار
عدم محدودیت در طراح گرافیکی
ارائه سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب
ضمانت و تضمین عملکرد صحیح کلیه امکانات سایت تا یک سال از زمان قرارداد..
انجام پرژه توسط تیم طراحی سایت و گرافیست و سئو مجرب در ویستا


سوالات متداول

طراحی سایت املاک چقدر زمان میبرد ؟!

معمولا زمان استاندارد انجام پروژه های  ساخت وب سایت املاک ،بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی سایت شما مشخص خواهد شد.


 بعد از طراحی وب سایت، تیم ویستا تا چه زمانی از پروژه من پشتیبانی خواهد کرد ؟!

تیم هیرکانا پس از تکمیل طراحی سایت املاک شما، تا یک سال بصورت کامل از تمام مسائل فنی سایت شما پشتیبانی خواهد کرد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت.


کدام بسته پیشنهادی ارائه شده برای من مناسبتر است ؟!

شما می توانید با تیم مارکتینگ هیرکانا تماس بگیرید و درخواست های خود را بصورت کامل به اشتراک بگذارید.پس از بررسی دقیق، تیم مارکتینگ ویستا بهترین بسته را به شما پیشنهاد خواهد داد.
نحوه پرداخت هزینه طراحی وب سایت املاک به چه صورت است ؟!
طبق قوانین ویستا، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

 دسترسی های پنل ادمین وب سایت به چه صورت است ؟

شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید.همچنین می توانید در پنل ادمین خود به به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

تیم نرم افزاری هیرکانا علاوه بر خدمات طراحی سایت ، خدمات متنوع دیگری چون طراحی اپلیکیشن موبایل ، نرم افزاری حسابداری آنلاین ، سئو و بهینه سازی سایت و خدمات موشن گرافیک را برای مشتریان عزیز ارائه می دهد. از جمله سایت های طراحی سایت شده هیرکانا می توان به طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت بیمه ، طراحی سایت صنعتی و .. اشاره کرد.

https://hircana.com/web-design/Real-estate-web-design

 


:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()